KBO Vlierden is een club van enthousiaste ouderen die in mei 1959 is opgericht. Eerst onder de naam Bejaardenbond en later als KBO-Vlierden. Wij zijn aangesloten bij KBO-Brabant / KBO-Kring Deurne.
KBO-Vlierden is er voor de ouderen zowel op het sociale en cultureel gebied. We hebben gemiddeld 200 leden en u kunt zicht hierbij aansluiten als u betrokken voelt bij ons. Wij zijn gehuisvest in “’t Huis” aan de Pastoriestraat 20 B in Vlierden.Voor meer gegevens zie verder op deze site bij contact.

Wat doet KBO Vlierden ?

Onze afdeling zet zich in voor de ouderen in. Zowel op sociaal en cultureel gebied. Ook verlenen onze ouderen hun bijdrage aan de gemeenschap. Er zijn allerlei aktiviteiten zoals, fietsen, kaarten , jeu de boulle en kienen.

Iedere maand is er een restaurantmiddag.                                                                      Maar ook worden er lezingen gehouden over diverse onderwerpen. Jaarlijks organiseren we een groepsvakantiereis. En daarnaast zijn er twee maal per jaar dagreizen.Ook Godsdienstige aktiviteiten als Kerstviering horen er bij.   En op de eerste zondag van  Mei is er een processie naar Ommel.